Selasa

Masihkah kau ingat - Adele

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Masihkah kau ingat - Adele

Bila kan ku dapat berjumpa dengan mu semula?
kau tinggalkan aku tanpa lambaian, tanpa sepatah kata terucap,
tanpa ciuman terakhir menyatukan cantuman,
aku buntu apakah keadaan kita

ku tahu ku punya hati sangsi & tawar
mata berpinar dan serabut di kepala

tapi adakah kau ingat?
adakah kau ingat
alasan kau mencintai aku dulu
sayang, tolonglah ingat aku sekali lagi

bilakah kali terakhir kau mengenangku?
atau kau sudah padam aku dari memorimu
aku selalu berfikir di mana khilafku
lebih banyak aku lakukan, semakin aku kurang tahu

ku tahu ku punya hati sangsi & tawar
mata berpinar dan serabut di kepala

tapi adakah kau ingat?
adakah kau ingat
alasan kau mencintai aku dulu
sayang, tolonglah ingat aku sekali lagi

berikan kau ruang agar kau bernafas
ku jarakkan diri agar kau bebas
dan berharap kau temui cebisan yang hilang
untuk kau berikan kembali kepada aku

tapi adakah kau ingat?
adakah kau ingat
alasan kau mencintai aku dulu
sayang, tolonglah ingat aku sekali lagi

bilakah mungkin aku bertemu dengan mu semula?

rujuk lirik
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 ulasan:

pyejal berkata...

sangat jiwang bila ditarnslatekan..hehe

Qamarul Abdullah berkata...

sedang usahakan lagu-lagu yang lain. kadang-kadang lagu Barat ni puitis dan berfalsafah bila diterjemah dan dihadam

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...