###########################################
1
bulan ramadan pun kau nak merempit ke?
kalau dah tersagat kat jalan raye tu sape nak kutip!!!
————————————
2
Siang bulan ramadan pun kau nak isap rokok jugak ke?
mati ke kalau tak isap makanan jin tu waima untuk beberapa jam!!!
————————————
3
waktu bulan puasa ni pun kau nak pedajal orang jugak ke?
———————————–
4
bulan puasa ni pun nak langgar peraturan ke?
tak nampak ke jejantantas kat atas kepale tu?
kalau bergesel tak ke beraye kat hospital nun!!
————————————
5
bulan puasa ni pun kau nak berpeluk jugak ke
dikhalayak ramai??
ps: hari ini aku baru tahu ada cara baru nak buang janin.
blend…
############################################