Rabu

Cara cikgu Arab denda budak markah rendah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wajarkah perbuatan ini?
Q tak nafikan di Malaysia juga ada juga guru yang bertindak sedemikian rupa
tetapi banyak pendapat berbeza
hukuman bersifat mendidik dan mengubah
hukuman bersifat mendenda dan menyakitkan
mana satu menimbulkan kesan?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

12 ulasan:

aLya maNip berkata...

alya x tengok..takut..da nampak gmbr dak pmpoan nangis..huhu
tak ske tengok benda2 camtu..huhu

Q berkata...

Alya - jangan risau. ni denda lite-lite je. Q sendiri pun takut nak letak benda-benda mengerikan ni. huhuhu

Q berkata...

walaupun entry ini cuma satu komen tapi paling banyak orang klik. aku pun heran. hahaha...ini yang buat aku bersemangat ni.

lemoc b0NgoK berkata...

kalo aku jadi bebudak tu memang dendam sampai mati ah..hahaha

Q berkata...

Lemoc - macam mane nak berdendam, tangan dah layu. hahaha

lemoc b0NgoK berkata...

sudi-sudilah mengulas
mengulas jangan culas
nanti kena pulas

hehehhehe...oke tak kene pulas sebb dah komen..

tak patut sebenarnya denda yang macam tu kan.?

Q berkata...

lemoc - terlampau kejam la pulak

YOUsoF berkata...

Macam SANGAT TAK PATUT je cikgu butaks tu guna cara kasar macam tu......

fauzi berkata...

cikgu kat sana mmg gila gila erk?

Q berkata...

Yousof - memang tak patut

Q berkata...

Fauzi - kadang-kadang cikgu kat Malaysia lagi gila. hahaha

zel berkata...

zaman aku sekolah dulu,dirotan hingga berbekas2 merah tapi tiada pun dendam pada cikgu.Alhamdulillah....sekarang aku pun seorang cikgu juga.

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...