Khamis

Seram Terangkat

http://1.bp.blogspot.com/_LSqKPDP8sF4/TL3Z9lEI-yI/AAAAAAAAACI/7Ila6z4XCSk/s1600/an2.jpg
"betul dik". 
bersungguh-sungguh makcik cleaner itu menceritakan kisah-kisah seram yang berlaku di asrama ini.
"kalau adik tak percaya akak pun pernah kena" tambah makcik itu lagi. 
aku tambah cemas. 
selama 3 minggu aku di sini tak pernah-penah aku dengar dan terserempak dengan benda-benda mistik ini.
biar betul makcik ni. 
sudahlah aku suka tidur lambat.
agaknya sengaja akak tu mengenakan aku supaya aku tidur sedikit awal.
bayangkan selepas aku berbual dengan akak cleaner tu tadi,
ceritanya bagai melekat kat bahagian otak paling dalam.
tak guna. 
ke mana saja pun cerita itu terngiang-ngiang. 
nak mandi pun susah.
hwa......
ini belum layan kari ngeri lagi ni


Tiada ulasan:

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...