Ahad

cerita basi semangat tak basi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Ular menyusur akar pun takkan hilang bisanya"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
orang kata ini entry basi
yalah cerita lama diulang kembali
tapi bagi aku mana mungkin lama
seperti baru berlaku semalam
sepucuk surat menerbangkan aku ke mari
meninggalkan cinta cita ku nun jauh di tanah seberang

orang mungkin masih lagi akan kata ini entry basi
yalah cerita ini sejak awal tahun lagi

persekitaran baru buat aku menarik nafas gentar seketika
yalah seperti terkejut dari lena
nakalnya realiti kerjaya mengusik jiwa

http://www.etawau.com/images/Education/School/SMK/AgamaTunSakaran/AgamaTunSakaran.jpg
(nyawa baru aku)
hey aku sudah jadi gurulah
perangai mesti tak boleh seperti dulu
huhuhu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 ulasan:

Ms. Dyla Qistina berkata...

rindu my senior :) tk.cr

Q berkata...

@Ms. Dyla QistinaQ sentiasa merindui orang yang pernah ada di sekeling Q..T.T

Sephi Sephia berkata...

Yup...perangai tak boleh macam dulu tapi sikit2 tu simpanlah.

Q berkata...

@Sephi Sephia - ye simpan cuat hari tua. hahaha

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...