Selasa

Wanita mengandung selepas menonton video lucah 3D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
salam sejahtera

seorang wanita Amerika mendakwa bahawa dia telah hamil 
selepas menonton video lucah 3d bersama dengan seorang teman di New York.




apekejadahnya menonton boleh menyebabkan kehamilan?
siap kata filem 3D tapi rasa seperti sebenar
atau memang itu adalah yang sebenarnya
malangnya si suaminya macam labu boleh pula percaya cakap si isteri
macam-macam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8 ulasan:

cKyN WaN berkata...

erk pelik bin ajaib jugak lah tapi kalau perempuan tu betul2 xmenipu mana tau kan hehe

Lurunna berkata...

ahhh!!!!!!benci!! dasar penipu!!!

*emo la plak kn..haha

manggosteen berkata...

ahahaha..pelakon tu bley kuar betol2!

Azza Zahra berkata...

Owh cemitu lak!
Macam2 kan Q.

Q berkata...

@ckyn - mungkin perempuan tu yang tertipu. kan..kan..kan..

Q berkata...

lurunna - mcm dah terbiase pulak. hahahah

Q berkata...

@manggosteen - 3D la katakan. hahaha

Q berkata...

@azza - jangan ikut sudah. huhu..

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...