Khamis

Koleksi Kertas Ujian Kelakar #1

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kalau semalam kita dah tengok karangan terhebat UPSR.
kali ini Q nak tunjukkan koleksi jawapan mengarut
yang Q kumpulkan setakat ini.
kalau ada anak bagi anak tengok sekali
nasihatkan jangan buat begini.
boleh bikin cikgu gugur rambut.
hahahaha












[Bersambung]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

11 ulasan:

Cikbelog berkata...

haha pening kepala cikgu kalau dapat ketas jawapan camni

Puteri Dyla Qistina berkata...

besedialah sume cikgu2 yang akan bergelak cikgu :D hik3 :D

budak2 skang lagi full of ideas :D

mrs.blue berkata...

hahaha..ni bukan leh gugur rambut jew..sume bnd jd gugur..hoho

Azza Zahra berkata...

Hahahaha..
gelak2 di waktu pg.
klakar lak yang find x tuh.
lol (o_O)

Q berkata...

@cikbelog - ade yang hentak kepala kat meja nanti. hahaha

Q berkata...

@dyla - bebudak skrg full of idea, zero in paper. hahahah

Q berkata...

@blue - apekah? huhuhu

Q berkata...

@azza - mcm mane la cikgu tu nak hadapi budak2 mcm ni kan..kan..kan..

Azza Zahra berkata...

Tuh lar psl!

Geram gak dibuatnya.
Tapi bila ingat2 balik,
mau tesenyum kambing gak! (:

phreak-id berkata...

lol.. cikgu dari nak marah jadi tergelak pulak kan.. ahahaha

Terbaru >> 1) Follower ke 100 2) Bolasepak Sukan Asia 3) Nuffnang Premiere Screening - Skyline

Q berkata...

@phreak-id - tergelak sambil berguling. huhuhu

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...