Isnin

Apabila Perempuan Bergosip

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ketika aku masih lagi dalam bilik kuliah, aku nampak sekumpulan
perempuan berkumpul kat satu penjuru untuk bergosip.
biaselah perempuan…gosip memang tak dapat di pisahkan.
jadi aku tak ambil pusinglah.
kebetulan beg dan peralatan tulis aku semuanya berada di situ.
maka kiranya aku ke sana untuk ambil semua barang aku
untuk berambus dari situ.
tapi aku tiba-tiba tertangkap apa yang diorang bualkan.
Miss A: macam mane kita nak tau kita dapat anak lelaki atau anak perempuan?
Miss N: ala kan ada cara ….bla…(aku tak dapat tangkap ape yang diorang cakap)
Miss A: mane nak tau, air yang diorang pancutkan same je????
aku terkesima untuk 20 saat.
dan blah.
Noktah.
========================================================

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha.. nape x dgr je sampai abs ;p

Lurunna berkata...

errr...luar dari norma hidup saya..!haha

Q berkata...

@Tanpa Nama - kalau Q dengar sampai habis mau dapat dosa kering sama-sama

Q berkata...

@Lurunna - ya. ..dari jauh dah tau. huhuhu

Azza Zahra berkata...

Haha..Itu adalah bukan
luar biasa bagi perempuan,
kot ;P Tapi klau smpi
org lalu pon xdengar,
dok heboh bergosip,
tataw lar nak ckp cemana.

Q berkata...

@Azza Zahra - itu dia...agaknya tengah seronok bercerita sampai tak tahu orang lalu lalang.

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...