Isnin

Apabila Perempuan Bergosip: Satu penjelasan

“”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”
Assalamualaikum
penjelasan untuk perkara di bawah.
mungkin mereka sedang berbincang bagaimana untuk merancang keluarga.
(tapi diorang belum kahwin)?
mungkin jugak diorang sedang merancang
penggiliran jantina apabila sudah berkeluarga kelak.
(mungkin ke?)

hahaha… ni bukan penjelasan, ni kutuk namanya.
yang aku tau amalkan surah-surah ni:
a) Surah An-nisa
b) Surah Yusuff
c) Surah Maryam
d) Surah Lukman
tu je.
mungkin korang tau ape yang sepatutnye yang perlu. hahaha…
jadi tolonglah aku buat penjelasan.
“”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”

2 ulasan:

Amni berkata...

lelaki ke perempuan sama je.. kadang lelaki tak sedar dorang lagi kuat bergosip.. hehe...

Q berkata...

@Amni - ye. dua-dua sama. tak boleh nak tipu. tapi yang 'panas'nye yang sebelah perempuankan...

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...