Isnin

akhirnya penantian penempatan terbalas dengan perasaan bercampur baur

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
akhirnya penantian berakhir
tarikh keramat
15/11/2010
penempatan guru sudah dikeluarkan
bagi yang belum periksa lagi boleh periksa di sini
dan keputusannya Q akan ke
SABAH
Flag of the Malaysian state Sabah. Based on a ...via Wiki


berat
ya memang berat
tersekat-sekat nafas dikerongkong
tika surat dan panggilan telefon menderu sekaligus hari ini
kejutan yang sememangnya merenjat seketika benak fikiran
...
aku terima
kerana aku tahu tanggungjawabnya
...
tapi aku jadi sayu bila tengok muka mak 
bila dapat tahu keputusan
ya Sabah!
...
hati keliru menjadi buntu
tapi aku bersedia untuk itu
itu sudah pasti
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 ulasan:

Lurunna berkata...

Tahniah...muda2 nie la nk rasa merantau ditempat org, selagi kedua ibubapa masih sihat... InsyaAllah moga selamat semuanya..

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Q.
Saya agak terkejut awak akan ke sana.
Apa pun awak pasti dapat lakukan yang terbaik.
Akhirnya tak dikecewakan kan?

-Niza-

Q berkata...

@Lurunna - insyallah. doakan semuanya berjaklan dengan lancar

Q berkata...

@Tanpa Nama - tahniah juga buat Niza. mungkin itu yang terbaik. ada sesuatu sedang menunggu sy di sana. tak pasti apa.

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...