Sabtu

Selamat Hari Raya Aidilfitri

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

salam.

dikesempatan ini saya Qamarul Arifin Abdullah dan keluarga 

ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri

Maaf andai sepanjang perkenalan saya melakukan kesalahan dan kesilapan. 

moga Allah beri kerahmatan atas kemaafan itu 

dan keberkatan atas Ramadan yang ditinggalkan 

dan rezeki melimpah ruah di Syawal yang menjenguk.

ya Ramadan kali ini mematangkan saya. 

semoga berjumpa lagi Ramadan...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 ulasan:

Princess LaLoLi berkata...

saya suka tgk pic pelita nie...mintak ye nak edit n nk letak dlm blog saya..:-)

Q berkata...

PL - ya, Selamat Hari Raya

Mohd Qamarulhalmy Abdullah berkata...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin..
saya baru perasan name kite hampir sama...hu3...macam kembar pulak..

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...