Ahad

Q dipertengahan A hingga Z

Q = a-z

 

 hari ni Q nak buat entry tag untuk semua penulis kat laman 100 Penulis ni.

 tag ni Q cipta lama dah dan Q rasa nak main semula

senang saja. nama tag ni 'A-Z'

macam mana nak main?

senang je...korang buat ayat berdasarkan abjad A hinggalah Z

korang boleh tengok contoh kat sini

 

A – Assalamualaikum pembuka bicara…
B – Bulan Syawal kita beraya
C – cikda belajar kat UK
D – Di Hari Raya ni kita kena saling bermaaf-maafan. minta maaf ye kawan-kawan..
E – Entah kenapa sejak dua menjak ni hidup kurang terurus dan serabai menyapa jiwa
F – Fikir banyak tentang tunggu kerja, tanggungjawab dan kekosongan suri dihati mungkin…
G – Geng bas sekolah!!…tak de motif..
H – Hidup perlu diteruskan walaupun banyak halangan yang melanda.
I – Indahnya hidup ini kalau semuanya mengikut ape yang kita rancang.
J – Jangan melawan takdir tuhan. terimalah seadanya apa yang ada pada diri kita. betul tak?
K – Kuey Tiaw Goreng adalah makanan kesukaan Q.
L – Lumut adalah manusia bukan lumut di tepian gantang. haha
M – Mengadap komputer adalah rutin harian yang tidak boleh dipisahkan. Same penting dengan makan.
N – Nak pergi bercuti kat pulau yang cantik, nak lepaskan tekanan. Sape nak ikut…
O – Orang Mesir suka makan Kosyari
P – Paling tak suke perempuan yang mulut celaka sebab ape yang keluar kat mulut melambangkan peribadi. Betul tak?
Q – Q adalah awalan nama bagi manusia yang hebat di atas muka bumi ini. tak caya cari..Ha…ha…ha…
R – Ryutaro Asada suka buat sapaan menarik kat chatbox. hahaha
S – Simpanan aku makin kering. Help, give me some job!!
T – Tupai Karan di Jepun dipanggil p.i.k.a.c.h.u. hahahah...
U – Ucapan beribu terima kasih kepada yang sokong blog Q selama ini. Harap kita dapat terus berkongsi pendapat. Nice to know U all. Yang jadik ghost reader tu joinla sekali berdiskusi, rapatkan ukhwah.
V – Villain is out there, that’s why im called to be superhero. Ngaaa……
W – Why??? Don’t believe aa…
X – X box adalah sebuah permainan, XXX adalah permainan syaitan ye kawan-kawan...
Y – Yang ini merupakan abjad yang kedua akhir jadik nak letak yui92. ingat nak letak Yap Ah Loy je
Z – Zamat zuga zag zi, zusah zila zak zembuatnya. Zapi zakpe, zkukan zebat. Zazaza…
disebabkan tag ni sebenarnya milik Q jadi taknak tag orang. nanti kene tag balik. hehehe…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Q nak tag semua yang ada dalam list ni

mari kita saling kenal mengenal...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tiada ulasan:

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...