Jumaat

Ramadan 3 buat gua tersenyum menyeringai

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 http://3.bp.blogspot.com/_EU3T1of45RU/S3lswNDvTOI/AAAAAAAAAJE/zR7HygJkVdc/s320/ORANG+TUA+OMPONG+PENGEMIS.jpg
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

i
Ramadan 3 buat gua tersenyum.
kami takde pape ye.
sila buang jeles anda
gua masih belum di'taken'
gua tukar balik status gua dari widowed ke single
hai mcm2
terus terang lebih mudah
jangan ada fitnah
fitnah buat semua berubah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ii
mahu buka blog en Poet
terus terlink ke myjodoh
motif sangat melaha cerita (i)
kawan-kawan sila bantu dia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
iii
rancangan adhock
hari ni (Ramadan 3) Besday abah
kami rancang nak celebrate masa sahur
hahahah
gile kentang
pagi-pagi makan kek
sila ikut ketawa
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
iv
bunyi anjing makin kuat
walaupun bulan puasa
kawan-kawan mari tido
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 ulasan:

Hamzah Ian berkata...

lawak2 gmbr tu.. hahaha

Q berkata...

mari menyeringai bersama

MOFASAD berkata...

dah pagi!!!

bangun!!

selamat pagi!!!!


>>______<<

Q berkata...

pagi semua!!

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...