Rabu

Sinchan VS Hagemaru


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinchan VS Hagemaru
   VS



petang tadi Q sempat berdebat perkara yang macam kelakar tapi sangat penting bagi peminat bagi kedua-dua karekter yang super nakal ni. antara Sinchan dengan Hagemaru mana lebih nakal. dalam bahas mengarut ni Q tegakkan yang Sinchan tu lebih suci baik berbanding si Hagemaru.

adik Q pula ckp lebih kurang sama je nakal dan jahatnya. mane boleh. Si Sinchan tu nakal-nakal sucila. tak tahu ape-ape okey. kankankan.....kalau Si Hagemaru tu nakal dia nakal jahat. tapi tak dinafikan yang dua-dua kaki melucah.
Shin Chan 
Treadmark: Gajah!

ShIn-chan BoluenImage by saio via Flickr
SinchanImage by smalakai1979 via Flickr





Hagemaru
treadmark: lidah terjelir

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8 ulasan:

Selipar Putus berkata...

hak3.. b'debat ngan adik kew cu Oii..~ nek minat sin chan..sbb bliau ag cOmeii dr hagemaru..kui3~

Q berkata...

betui dok ada

Anne Boleyn berkata...

haha i love sinchan. hagemaru tak tengok sangat. hehe

Q berkata...

sokong Anne. sinchan lagi best

nuraini berkata...

shin chan lg cute n funny..
ketawa guling2.. heheheeheh.. (.^_^.)

Q berkata...

setuju...wah kalau semua sokong Shin chan maknanya Q menang la ni. hahaha

mohd sasuke berkata...

singgah..caer paling suke hagemaru..da la comey...lwak dan bleh ilangkan stress kat kepale ni...ngeh3...hagemaru best !!!

Q berkata...

caer - memang la boleh layan. hagemaru punye lawak hardcore sangat...

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...