Jumaat

nak bas macam inilah, nanti boleh bawak mak dan abah jalan-jalan serata dunia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q nak bas@caravan aka rumah macam nilah.
boleh bawak pusing satu dunia...

so kena cari duit dari sekarang
seposen sehari cukup tak?
huhuhu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

14 ulasan:

silentMONOLOGUE berkata...

agak2 klu kite kongsi kumpul sehari seposen leh tak p keliling donia sesame

aahaha~

Q berkata...

kalu kongsi dah jadi sorang lime sen lah ek. hahah

Fina Fento berkata...

dah sebijik rumah dah ni..haha

>_<

lizz berkata...

rase macam nak meraung menangis tersyahdu tgk bas ni!!hehehehe. i wish dapat rase :)

ayaa alyy berkata...

arrghh. nk jugak. kalo sehari seposen smpai ke tua lh kau mimpi :p hehe

Q berkata...

fina - bukan sebijik tapi sebuah. hahahah

lizz - jangan nangis kat sini nanti banjir. nak rase? tunggu cukup duit seposen sehari ni ye.huhuh

aya - ish...jangan ketawe ni seposen duit pound british la...

Aniza berkata...

boleh percaya ke nak bawa mak abah ke serata dunia???

kodokut bonar spuloh sen sehari...

Q berkata...

niza - kalau tak caya datang umah tanye sendiri. huhuh

bak kate org tue2 "sedikit2 lame2 membukit"

hellioz berkata...

ohshit
gwa nak 1!
gyahahhahah~

en_me berkata...

besarnyerrr.. ekeke

Q berkata...

hellioz - tunggu gua kaye bagi lu satu. huhuhu

en_me - belikan Q satu ye...

Nieylicio Kerolicio berkata...

cantek gler bas nih..

en_me berkata...

Q, bak duit kat me, nanti me belikann.. ekeke

Q berkata...

en_me - belum penuh lagi tabung ni baru dua posen menabung. ekekeke

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...