Isnin

Kongsi Rasa


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak Salah Berkongsi Rasa

kalau itu mendatangkan bahagia

tak salah berkongsi kata

jika itu tanda bersama

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
buat entry sambil berebut laptop dengan adik Q yang sorang ni. sibuk nak melayan video lagu-lagu korea. tapi memang tak dinafikan lagu-lagu dari sana memang dah mula mendapat tempat kat Malaysia ni. mula dengan lagu 'nobadinobadibatyu' (ikut pelat Apin) dan seterusnya kumpulan lain pulak. bahkan masa Q praktikal dulu pun budak-budak sekolah dah tergila-gila dengan lagu macam ni sampaikan Hari Guru pun hampir semua dibalun dengan tarian lagu-lagu korean ni.

tapi bila la Malaysia nak ada kumpulan penyanyi yang hebat macam mereka ni?
kene tunggu Gangstarz akan daang la gamaknya
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6 ulasan:

sue@p.l.e.i.a.d.e.s berkata...

sgtsgt best kn!
shinee, suju, bigbang dan rmai lg...hehe~

Q berkata...

seronok tengok cara diorang menari
sangat sharp

Selipar Putus berkata...

kui3~ Q brebut laptOp ngan adik.. adess~ nenek suke super juniOr..wlaOpOn tua, jiwe nenek ttap mude..agagaga

Q berkata...

SP - super junior adalah antara yang popular. sampai hari guru pun diorang balun tarian sorry sorry. hahha

ARC™ berkata...

wowoowowo apekah yg hebatnye? aku mmg dah draft entry nak ngutuk shinee nih hahaha

vclip best tp balderdash, preposterous.

Q berkata...

arc - manela aku tau. masalahnya dah demam budak2 sekolah dikerjakan dengan Kpop n Jpop ni.
sokong buat entry tu. adela modal nak kenekan anak murid aku

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...