Rabu

Diari Seorang Guru Pelatih#6

1 mac
Hari ini aku Cuma mempunyai satu kelas itupun pukul 1 petang. Maknanya sepanjang waktu pagi isnin merupakan satu nikmat bagi aku. Bukan ape, Cuma dapatlah merehatkan diri sebentar. Kelas ganti pun tiada untuk hari ini. Seronok sungguh.
Hari ini juga aku diberikan tugasan yang boleh tahan mencabar iaitu menjadi pengerusi majlis untuk satu majlis ikrar pelajar yang akan mengambil peperiksaan besar untuk tahun ini. Mencabar kerana sebelum ini aku hanya melihat orang lain mengacarakan majlis tapi kali ini aku sendiri yang kena buat. Baik cikgu…nanti saya buat teks ucapannya. Hahaha…
“Hari ini guru praktikal dari upsi akan datang” kata cikgu Aniza yang duduk didepan aku. Wah makin ligat la nampaknya cikgu hasrul lepas ni dapat cikgu praktikal yang cantik2. hahahah

Kata-kata best hari ini- cikgu diabetes tu ape?

Tiada ulasan:

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...