Selasa

lepas berbuka mari pekena rokok sebatang dua apa kiranya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Salam Ramadan

"And make not your own hands contribute to your destruction" (2:195). 
Hari yang mulia ni Q nak kongsikan sesuatu
lagipun Q rasa bulan puasa beginilah bulan yang elok kalau nak  hentikan tabiat buruk
bukan buang tebiat ye
berhenti menghisap rokok

http://kampungrison.files.wordpress.com/2008/08/dilarang-meroko.gif
siang-siang mau hisap rokok apehal
batal la puasa macam tu
pas pus pas pus lepas tu lupus
baik bawak tobat
lepas tu selesai je berbuka pekena lagi sebatang dua apa kiranya
sementara tunggu terawih
bukankah merokok itu haram
tak kira siang atau malam
 
tengok video ni
tengok kau insaf atau tak


amacam?
taboley taboley taboley
benda merbahayakan diri sendiri memang haram jawabnya mcm arak
bukan diri sendiri je
orang yang duk sebelah main sedut asap rokok korang pun terima habuan jugak
ape dalam X.fm kate
"Jalan singkat ke kubur"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tiada ulasan:

Lihat juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...